søndag 13. mai 2012

Vårrydding



Dagen i dag har gått med på rydding i garasje og hage. Noe som var høyst nødvendig. Og det er bra å endelig få ryddet og kastet gamle ting som har overvintret der inne. Så nå er pulk, snømåker og akebrett byttet ut med hagemøbler, grill og blomsterpotter! 
Jeg synes alltid det er veldig hyggelig å pusle på hageflekken (ikke store hagen vi har nemlig) Men det skal plantes i potter! Nå får vi krysse fingrene og tær for at frosten holder seg unna og at jeg kan ta turen til plantasjen og kjøpe inn sommerblomster snart.

Men rydding tar tid og de yngste medlemmene i familien var ikke helt enige i at hele dagen skulle vies til rydding..  Dermed gikk turen ut i skogen for litt bålkos. 
Her går vi rundt et grantre som var ferdig pyntet til jul, og synger julesanger! Men takk og pris for at det er lenge til jul! Nå ønsker jeg sommeren hjertlig velkommen :)
Nå legger jeg bena høyt og nyter det som er igjen av søndagen.
Håper du gjør det samme.

2 kommentarer:

  1. Hei, du har jo blogg jo! Spennende, da må jeg følge med vettu!

    SvarSlett
  2. Jepp, legg deg gjerne til som følger. Kjempehyggelig:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen:)