torsdag 12. april 2012

Things to do


Det er så mye jeg har lyst til å gjøre og så mange prosjekter jeg har lyst til å starte på her i huset, men nå flyr dagene forbi og tiden løper bare fra meg. Med 2 små barn er dagene fyllt opp og jeg er nok et offer for tidsklemma. Men det er en god følelse fordi nå er våren her og da bruker man mer tid ute enn inne.:)




Jeg har en liten ønskeliste over ting jeg har lyst til å gjøre denne våren. 
Trappa vår som strekker seg fra 1. til 3. etasje har jeg lenge hatt lyst til å male. Nå er den lakkert tre og jeg har lyst til å male den lys. Vi tenker å kanskje slipe trinnene og beise de, men mulig de blir malt også.
I utgangspunktet hadde vi tenkt å gjøre det selv, men innser at det er masse arbeid. Tar gjerne imot gode 
tips fra de som har erfaringer. 
Jeg har fortsatt ikke fått malt de stolene jeg skrev et innlegg om i februar, så det må gjøres.
Nå har jeg også fått en ide om gjenbruk av noen gamle rammer og bilder jeg har liggende. 
De tenker jeg å ha hengende oppe ved Mac'en i 3. etasje.
"Hagen" ute trenger en liten make over, den får vi ta på sikt.
Pluss mange mange andre små prosjekter som jeg har i hodet.
Men jeg tør ikke å love noen bilder, fordi dette kan ta litt tid;)




Ha en strålende torsdag de som titter innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen:)